FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

tisdag 11 maj 2010

VÄGNING

I förmiddags var jag på ett efterlängtat besök hos min konsulent för inhandling och vägning. Till hennes glada hejarop kunde jag konstatera att jag har gått ner nästan tio kilo nu. En helt fantastisk känsla! De tvivel som fanns igår är som bortblåsta idag. Herregud!

START: 19 april 2010
Vikt: 91,5 kg
BMI: 29,5
Midjemått: 105 cm

Resultat efter 22 dagars Ren Kur:
Vikt: 81,7 kg (-9,8 kg)
BMI: 26,4 (-3,1)
Midjemått: 95 cm (-10 cm)

3 kommentarer:

  1. Stort grattis! Och detta har du faktiskt kämpat för, glöm inte det, tänk bara på hur duktig du var förra veckan, det hade fått vem som helst ur balans. Hur länge till planerar du att gå på ren kur? /A

    SvaraRadera
  2. Herregud!! Nästan 10 kilo på tre veckor?! Det är ju FANTASTISKT :-) Får gåshud på armarna, det är verkligen ett riktigt bra jobb du gjort. Som Anonym säger, vem som helst hade kommit ur balans av en semestertripp, kolla mig ;-) Du är ju snart halvvägs!
    Jag har helt bestämt mig att hoppa på ren kur igen så fort jag kommer hem från Grekland.
    Stor grattiskram!

    SvaraRadera
  3. Ni är helt underbara! Tack återigen för peppande ord!
    A: Jag ska absolut komma ihåg att jag har kämpat, även om det är lätt att glömma de jobbiga dagarna. Då blir det kanske svårare att tappa fokus om man påminner sig om alla uppoffringar man har gjort. Jag tänker köra ren Kur fram till nästa helg, därefter blir det Cambridge 5-6 dagar i veckan fram till Midsommar ungefär. Jag har en del tillställningar framöver som jag inte vill missa. Hur ser din plan ut nu? Gick det bra att köra Ren kur igår?

    Sunkiss: Tack!! :) Klart att du ska! Vi finns här och peppar dig! Det går ju så fort med CB också. Heja heja!

    SvaraRadera