FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

torsdag 20 maj 2010

Med lätta steg...

Med den angenäma vetskapen om att jag faktiskt är på god väg att uppfylla min dröm, känns det så självklart att leva hälsosamt just nu. Jag lockas inte av flottig mat, choklad eller en öl, utan ser fram emot att få börja jogga och bli genomsvettig på ett spinningpass.

Kanske beror det på den härliga försmaken av sommar som vädergudarna har bjudit oss på den här veckan? Kanske är det alla mina positiva affirmationer om att jag klarar det här, som har präntats in i hjärnbalken? Eller så är det för att jag börjar se att formen av den kropp som jag har eftersträvat i så många år, faktiskt börjar bli verklighet nu.

Antagligen är det en kombination av ovanstående förklaringar. Jag ska se till att behålla den här härliga känslan av framgång hela vägen. För det var med lätta steg som jag tog dagens morgonpromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar