FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

söndag 2 maj 2010

Dag 14

Under två veckors tid har jag enbart druckit Cambridge-shakes. Kakao och kakao med mintsmak (tur att det finns valmöjligheter även för en sådan kräsen typ som jag). Än så länge har jag inte tröttnat på smakerna, vilket kanske beror på mitt extrema chokladberoende. Jag är oerhört tacksam att de smakar så gott, annars har jag svårt att tänka mig att jag skulle ha valt att gå ner i vikt med Cambridgekuren.

Däremot har suget efter mat börjat göra sig påmint. Det är lite väl tidigt om jag sneglar på almanackan, för det dröjer ytterligare cirka tre veckor innan det är dags att äta igen. Men jag är envis och jag ska hålla mig till planen.

Kvällen ägnas åt packning inför morgondagens resa. Min vana trogen skrev jag en packningslista. Gissa vad som stod högst upp på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar