FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

torsdag 27 maj 2010

Dag 4, sjätte veckan

Så var det äntligen här: ketosruset! Den här dagen har varit raka motsatsen till de senaste dagarnas kamp mot hunger och humör. Istället har jag känt mig full av energi och mycket mer harmonisk. Allting känns mycket lättare och jag ser på Cambridgetillvaron med mer optimistiska ögon.

Gamla M är tillbaka! Och jag gillar henne mycket bättre än den tvivlande, pessimistiska version som gav sig till känna i början av veckan. Full fart framåt!

3 kommentarer:

  1. Yes, vad härligt. Då kan man konstatera att det är 3 dagar man måste vara tålmodig och bara genomgå för att sedan få allt det andra som man vill ha. Duktigt!

    Jag har ju gått på ren kur i en vecka nu efter lite slarv förra veckan. Jag vill avlägga en viktrapport nu, om en timme åker jag till Paris och kommer att välja att äta under helgen. Tyvärr utan svarta jeans - dom är fortfarande lite små, men det gör inget.

    Håll i dig nu....

    -5,3 kg. Helt otroligt! Detta innebär att jag passerat mitt 50%-mål med 2 hg. Okej nästa vecka får jag vara nöjd med mindre eftersom jag kommer att äta i helgen men ändå.
    Au revoir/A

    SvaraRadera
  2. Bon soir Madame A!

    Haha, WOW! Åh, gud vad häftigt! Vad glad jag blir, för det var du verkligen VÄRD! Stort grattis till 50%-målet också!

    Hoppas att du får en alldeles underbar weekend nu! Jag ska också äta i helgen, men på måndag tar vi nya tag igen!

    SvaraRadera
  3. Härligt, visst känns det skönt när man kommer tillbaka dit!! :-) Så mycket enklare att stå emot allting, man vet att vissa saker är gott men man känner inte behovet att att stoppa det i munnen. Underbart!

    SvaraRadera