FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

måndag 19 april 2010

Nu kör vi!

Det här är alltså vad jag ska inmundiga tre gånger per dag i fyra veckor framöver. Plus några liter vatten. Kaffe och lightdryck i måttliga mängder går också bra. Men that's it!

Smaken är kakao, vilket alla de andra shakesen också är. Nej, några är förresten kakao-mint, för att omväxling förnöjer eller något. Rik av Cambridgeerfarenhet vet jag att jag aldrig skulle kunna dricka en varm soppa idag, bara tanken på dem ger mig rysningar . Låt oss därför hoppas att jag inte tröttnar på kakaosmaken!

Första dagen börjar NU.

2 kommentarer:

  1. Haha, du får det att se så gott ut med det fina nagellacket. Har faktiskt köpt en Cola light idag för att ha när vi pluggade, men lämnar andra hälften av den till imorgon. :) Känner redan att jag luktar skunk i munnen dock. Och toaletten är redan välbesök efter ca 2 l vätska so far. Ser fram emot att inte känna mig så hungrig på torsdag!

    SvaraRadera
  2. Haha, tycker nästan att nagellacket matchar!
    Cola light är ju räddningen, något kul ska man ju ha. Å andra sidan är det ju mer angeläget för dig eftersom jag har mitt kaffe att lyxa till det med. Smart att spara lite till imorgon!
    Ja, jag känner mig också sjukt ofräsch i munnen... Men det är det värt! Kram!

    SvaraRadera