FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

söndag 25 april 2010

Dag 7

Den sjunde dagen har snart nått sitt slut, vilket innebär att första veckan på Ren Kur kan prickas av. Wow!

Ärligt talat så var jag riktigt nervös när jag skulle dricka den första shaken i måndags. Tänk om jag inte skulle tycka om den (det var ju ett tag sedan sist). Tänk om jag skulle må dåligt eller kanske tröttna efter någon dag? Santidigt har jag aldrig varit så här bestämd inför en viktminskning som nu. Genom veckans ups and downs har jag känt mig trygg i mitt beslut och varit övertygad om att jag kommer att greja detta.

Jag är inte förvånad, men oerhört stolt över att få läsa den sista raden i Cambridge-bladet:
Nu har snart första veckan gått. Grattis! Du har varit jätteduktig.

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara instämma, med dig och Cambrige-bladet. Jag har inte heller känt mig så här bestämd tidigare, och jag känner mig riktigt stolt över mig själv som klarat veckan så bra med alla utmaningar som ändå utsätts för...så jag tycker verkligen vi varit JÄTTE duktiga :-) En härlig start, och nu kommer fortsättningen!

    SvaraRadera
  2. Yes, vi har varit superduktiga!! Vi får se fortsättningen som den största utmaningen hittills. Som både du och jag har varit inne på så är det ju så lätt att "nöja sig" när man får en så här bra start. Men det är nu det börjar! Vi får peppa varandra att vara lika bestämda även i fortsättningen, även om det känns som att vi vet vad vi vill.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera