FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

torsdag 22 april 2010

Fettförbränningen

Idag är det den fjärde dagen på min Cambridgekur och i skrivande stund ska fettförbränningen vara igång. Jag ser fram emot ketosruset, denna fantastiska bonus som gör att man utsätter sig för det här. Kroppens sätt att få mig att tro att det är normalt att leva på mindre än 500 kalorier om dagen.

Faktum är att jag vaknade lite starkare, lite gladare och lite lättare idag. Trevliga tecken på att jag är rätt väg.

2 kommentarer:

  1. Tjo!
    Du hade kikat in på min sida:) Hoppas att allt går bra för dej! Det blir bara bättre å bättre känner jag.
    Helt sjukt sen när man ska trappa upp me kalorierna, kommer kännas som en lyx!
    Summer2010, woho!

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Yes, jag tyckte att det var så kul att hitta en blogg som var aktiv. Finns sjukt många nerlagda Cambridge-bloggar ju! (Måste bero på att alla är snygga och smala nu förstås, haha)

    Härligt att höra att det går lättare och lättare för dig. Inspirerande!

    Precis, full fart mot Summer&Beach 2010!

    SvaraRadera