FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

onsdag 21 april 2010

Dag 3

Du kan fortfarande känna hunger och få koncentrationssvårigheter, matthet och yrsel. Idag är det den tuffaste dagen. -Håll ut! Redan imorgon blir det lättare.
Tips, Om du inte tillför någon annan föda än Cambridge kommer du att vara i fettförbränningen imorgon. (I annat fall förlängs denna fas)

"Idag är det den tuffaste dagen", säger de. No shit, Sherlock! Mattheten tog mig med storm och kramade ur alla möjliga känslor ur själen. Jag har gråtit otröstligt och skrikit av frustration. Sedan gråtit igen.

När jag äntligen lyckades ta mig utanför dörren på eftermiddagen släppte det lite. Frisk luft, kallt regn och stadspuls fick mig att vakna till liv igen och bestämma mig för att skärpa till mig en smula. Så dagen avslutas i soffan med en kopp te i min sambos armar.

Man får vara liten, som en kär vän sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar