FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

söndag 18 april 2010

Da'n före da'n

Imorgon tar jag min första shake signerad Cambridgekuren. Det kanske kan tyckas märkligt att jag väntar tills imorgon, men det har sina förklaringar. Min partner in crime, T, och jag hade nämligen sedan länge uppgjorda helgplaner som inkluderade god mat och dryck med trevligt sällskap. Dessutom är väl måndag den klassiska börja om på nytt-dagen?

Jag tror att det ändå har varit nyttigt att sakta men säkert få vänja mig vid tanken på vad som komma skall. Det blir definitivt en omställning framöver och det är nästan något högtidligt över mitt beslut. Jag har bestämt mig för att det här ska bli gången då jag lyckas att gå ner min övervikt och stanna vid målet. Vid mina drömmars mål.

Jag känner mig redo för det nu! Bring it on!

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att även du ser fram emot dagen med skräckblandad förtjusning. Imorgon börjar det roliga allvaret!

    SvaraRadera
  2. "Det roliga allvaret" var en perfekt benämning på det här. Återstår att se hur roligt det är att ta sig en shake om en timme... Desto roligare blir det att prova kläder efter ett tag!

    SvaraRadera