FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

lördag 12 juni 2010

En fabulous utmaning!

Jag har fortfarande minuset i sikte, men ska ändå utsätta mig för en liten utmaning ikväll: tjejkväll på stan och SATC-filmen.

Med en stark, nyfunnen vilja att komma vidare, blir det ett begränsat intag av alkohol, en GI-inspirerad middag och en Cola light på bion. För ärligt talat är det inte vad jag stoppar i munnen som gör en bra tjejkväll - det är sällskapet. Och kvällen kommer att bli fabulous!

Uppdatering
----------------------------------------------
Kvällen blev helt fantastisk på alla sätt! Jag drack långsamt och gott, valde bort riset vid middagen och drack en Cola light på bion (smakade lite popcorn också). På vägen hem lät jag bli att dundra in på 7Eleven och köpa en kexchoklad, vilket jag alltid har gjort på vägen hem från en utekväll. Så kvällen BLEV fabulous, helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Jag vet redan att du kommer klara det här galant. Tänk vad mycket inspiration du kommer få från filmen, alla snygga kläder man önskar glida runt i :-) Jag tycker det låter som ett toppensätt att spendera en lördagskväll, Have fun!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du trodde på mig, och det känns häligt att skriva att det gick fint! Och gud vad inspirerande de är! En härlig motivationskick inför framtidens klädinköp, helt klart.

    Hoppas att din lördag var härlig också!

    SvaraRadera