FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

måndag 2 augusti 2010

Mycket snack, lite verkstad

Mitt senaste inlägg var tänkt att bli startskottet för en välbehövlig viktminskning, men redan andra dagen tog sötsuget och hungern överhanden och jag gav vika. Dock ersattes några av veckans måltider med Cambridge, men något minus blev det inte.

Motivationen är, som synes, inte skyhög just nu, men jag kommer aldrig att ge upp. Idag är det måndag igen, och jag tar tillfället i akt att ge mig själv en god start på veckan. Med en shake. Däremot kommer veckoslutet att innebära festligheter på annan ort, så det kommer inte att bli en lång period på ren kur.

Jag önskar bara att jag hittar flytet snart och orkar genomföra det här fullt ut. Idag blir det iallafall ytterligare ett försök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar