FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

måndag 26 juli 2010

The Holiday Weight Project

Imorse bytte jag ut den kaloristinna semesterfrukosten mot en välskakad - och efterlängtad - kakaoshake. Jag har verkligen njutit av både det ena och det andra de senaste veckorna, men om sanningen ska fram njuter jag hellre av en tilltalande spegelbild än ännu en mjukglass.

Av den anledningen har min första dag på Ren Kur gått över förväntan. När suget gör sig påmint tänker jag på vad jag vill åstadkomma, och hittills fungerar det bra. Visst är det jobbigt, men jag vet ju att det lönar sig. Än är sommaren inte slut, och jag har fortfarande bilden av målviktssiffrorna framför mig innan hösten är här.

Nu ska semesterkilona bort. Sedan blir det Projekt Målvikt!

4 kommentarer:

  1. Duktig du är! Själv har jag varit sugen på att hoppa på Ren kur igen, men vet inte hur jag ska kombinera det med de kommande helgaktiviteterna och träning för Midnattsloppet...Det är så jobbigt att hoppa av och på ;-o Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!
    Förstår vad du menar, och det är därför det gick som det gck under semestern för min del. Att hoppa av och på tar nog mer energi än det ger faktiskt... Däremot är du fantastiskt duktig som tränar inför loppet ju! Ett kanonsätt att hålla vikten i styr! :) Ska hålla tummarna för dig! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Tack för din fina kommentar. Är jätte mysigt nu när dom är såå små, men jag längtar till dom öppna ögonen & busar lite mer. :)

    Förstår att det är svårt under semestern. Jag har börjat min semester nu i veckan & jag tycker det är jätte svårt. Men jag kämpar & försöker så gått det går.

    Har man ett mål känns det mycket lättare. :)

    Ha en bra dag.
    Kramar Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Jag hakar på och kör renkur med dig :)

    Nu kör vi ett ryck!
    Kram :-)

    SvaraRadera