FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

onsdag 13 april 2011

Nu ska jag SLANKA till mig!

Detta är alltså min nygamla strategi för att komma i sommarform; det blir välbeprövade och säkra VLCD-metoden, men ett helt nytt fabrikat.

Jag har valt att byta spår av två anledningar. För det första hade jag inte så mycket val, då min Cambridge-konsulent helt enkelt har valt att gå över till SLANKA istället. För det andra tror jag att det bara är odelat positivt för mig att testa något nytt. Det blir en nystart, och jag undviker att jämföra mina prestationer med förra årets viktresa - i alltför stor utsträckning åtminstone. Psykologi, helt enkelt.

Anedningen till att min konsulent har valt att byta fabrikat på sina produkter är enkel: SLANKA innehåller inget aspartam, gluten eller sojamjöl, vilket är tre ingredienser som finns i alla andra VLCD-produkter på marknaden. I övrigt är SLANKA innehållsmässigt identiskt med Cambridge, och även användningen och priset är detsamma.

Så, bortsett från det töntiga namnet, tror jag att det här kommer att bli min bästa vän och bordssällskap ett tag framöver!

Bye bye Cambridge Ren Kur - nu kör jag SLANKA Maxi istället! Mot mina drömmars mål!

2 kommentarer:

  1. Trevlig viktblogg du har! Jag har själv erfarenhet från både Cambridgekuren och Slanka som användare och viktcoach.Har även webbshop där man kan inhandla Slanka. Många ger upp när viktminskningen blir långsam trots motion och hälsomedveten kost så ibland behöver man en riktig kickstart som ökar motivationen. "Den enda gången du misslyckas är om du ger upp" Lycka till!/Bodil Strängliden

    SvaraRadera
  2. Lägg gärna in en direktlänk till Slanka. Vad heter din Slanka-coach?

    SvaraRadera