FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

fredag 5 november 2010

Thank God It's Friday

Kanske lättar det nu. Helgen är på ingång och imorgon har en hel vecka gått. Även om jag känner mig målmedveten och stark inser jag att jag inte ska begå det stora misstaget att ta ut segern i förskott. Kedjan är som bekant inte starkare än sin svagaste länk, och för mig handlar det om att fortsätta kämpa mot det plötsliga suget som ibland gör sig påmint.

Men ska jag uppnå en förändring är det bara att bita ihop. Imorgon ska jag dessutom ställa mig på vågen, vilket kanske ger mig en liten motivationskick. Oavsett vad den visar är jag en bra bit på väg nu. Och på nyårsafton tänker jag skåla för min framgång (tyst för mig själv förstås, någon måtta får det vara, haha!).

2 kommentarer:

  1. Nyårsafton tänker jag också på som en drivkraft, jag vill inte upprepa tidigare nyårsaftnar och ytterligare en gång uttala ett (tyst) löfte om ett smalare liv, utan jag vill vara där, ganska nära målvikten. Då ska jag också skåla för dig! :-) och tänka på dig i din klänning, någonstans i Sverige! Lycka till i helgen!

    SvaraRadera
  2. Tack för lyckönskningen! Hoppas att du har haft en bra helg också!

    Vilken underbar vision om nyårsafton! Längtar också dit! Än har vi tid på oss att snygga till siffrorna! :)

    Kram

    SvaraRadera