FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

onsdag 3 november 2010

Long time no see

Åh, som jag har längtat efter den här känslan! Enligt Cambridge-kalendern ska ketosen infinna sig idag och jag inbillar mig att så faktiskt är fallet. Jag studsade upp ur sängen imorse, och även om jag fick stötta mig mot diskbänken efter några steg kände jag mig upprymd och stolt.

Jag ska dock fortsätta att hålla mig sysselsatt och inte fundera så mycket. Jag kör på och är trygg i mitt beslut. Självförtroendet börjar återvända efter många veckor av ett rätt destruktivt beteende. Från och med nu kan det bara bli bättre.

Gamla (nya?) M är tillbaka för att stanna. Long time no see!

2 kommentarer:

  1. O vad härligt det låter! Hoppas att jag får motta den känslan imorgon på 4:e dagen/A

    SvaraRadera
  2. Yes!! Skönt att du nått dit, det är verkligen härligt när man når dit och inte allt sug gör sig påmint, vanorna får man ju däremot ha ett vakande öga på. Du kommer fixa det här galant :-)

    SvaraRadera