FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

tisdag 24 maj 2011

Att inte ge upp

Veckan som gått har varit ett enda stort töcken för de där friskhetssignalerna jag fick var falskt alarm. Istället har jag legat nerbäddad och varit riktigt, riktigt dålig ända tills igår. Både jag och bloggen har därför fått vara sjukskrivna.

Men nu, äntligen, är jag fit for fight och det känns skönt att komma in i rutinerna igen. Att sluta tycka så förbannat synd om sig själv, liksom. (Men som tur är tröttnar man på det till slut!)

Min shaker har också fått vila en hel del de här dagarna, även om jag har försökt att hålla mig till planen för det mesta. Dock har jag inte varit sugen på någon mat eller sötsaker i någon större utsträckning, vilket har gjort att kaloriintaget har varit relativt begränsat. Jag har oroat mig mer över mitt näringsintag än en viktuppgång, faktiskt.

Så, det är en pigg och frisk M som välkomnar slutspurten på min Slanka-resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar