FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

onsdag 1 september 2010

Välkommen, hösten!

Nu har vi, vare sig vi vill det eller inte, tagit klivet in i årets första höstmånad. Krispig, frisk luft och solsken från en klarblå himmel. Underbart! Dessutom är det härligt att få inviga höstgarderoben, och det känns verkligen som en nystart. Jag kan inte minnas när jag vägde så här "lite" en höst. Bara det gör att allt känns mycket roligare.

I helgen är jag bortbjuden på festligheter igen, men jag laddar upp med styrketräning, spinning och lite löpning. Balanstänket kommer att följa med, för i och med att jag äter gott under veckorna känns det inte som att jag måste passa på bara för att det är fest.

I en nyinköpt poncho blir det en utelunch i solen idag. Välkommen, hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar