FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

onsdag 8 september 2010

Piggelin

Idag känns det bättre än igår. Imorgon tänker jag nog friskförklara mig själv och lägga i en högre växel igen. Dock ska jag lyssna på kroppen och inte utsätta mig för alltför tuffa utmaningar. Nu tänker jag nämligen inte bli sjuk igen inom överskådlig tid.

Det värsta med att vara sjuk är att man blir så infernaliskt rastlös. Jag har riktigt längtat efter att få gå till gymmet de här dagarna, vilket är ett gott tecken på min nya livsstil. Och att jag börjar bli frisk!

1 kommentar:

  1. Hej.

    Tack för dom fina orden. Tur att ni finns som vet hur det är. Jag är glad att jag har mina veckor att titta tillbaka på, där ser man vars det började spåra ur. Dom här dagarna känns jätte bra faktiskt. Bättre än förut vilket kanske är ett tecken på förbättring.

    Har varit lite dålig på att blogga nu när man varit sjuk. Man ser redan en förbättring på humöret & viljan att gå ner när man får stöd och hjälp av andra.

    Va skönt att du blivit frisk. har ju själv varit det ett tag. Hatar dagarna när man är "halv" frisk..

    Nu är det bara ta nya tag & fortsätta mot det bättre.. Du klarar de - Alla klarar de!!

    Kramar Hanna

    SvaraRadera