FRÅN ÖVERVIKT TILL DRÖMVIKT
MED CAMBRIDGEKUREN
:

torsdag 27 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter! (Vilken klyscha!)

Hej bloggen och tidigare medkämpare!

Long time no see! Tyvärr(!) A, kan jag inte förklara frånvaron med att jag har nått målvikten och går runt och är sådär harmonisk och lycklig som man tror att man blir den dagen målsiffrorna visas på displayen. Jag har istället lyckats att gå upp några kilon (till) och ligger och balanserar runt 85-strecket sedan en tid tillbaka. Vad hände?

Vad glad jag blir av era små hälsningar och jag är så glad att ni har behållit/återfunnit motivationen så här lagom till 2011. GI-kost, Viktväktarna eller Ren Kur - huvudsaken är att vi inte släpper allt, eller hur!?

Och nu äntligen har jag lämnnat destruktiv självömkan och tröstätande bakom mig och vågar påstå att jag ska göra ett ärligt försök att hitta tillbaka till min lägstavikt (har nästan glömt hur det kändes, måste läsa gamla inlägg tror jag bestämt).

Min nuvarande livssituation ger mig ingen möjlighet att Cambridge-kura, men däremot har jag kommit igång med träningen igen och kommer att sakta men säkert att komma i form genom kost och motion. Kanke att jag kör pulver en vecka här och där för att öka motivationen.

Tack återigen för era omtänksamma kommentarer! Visst ska vi göra varandra sällskap även denna vår?

Mot målvikten (och kvällens spinningpass)!!!

Kram M

1 kommentar:

  1. Hej M! Härligt att du är tillbaka, den här vägen har vi ju alla vandrat lite då och då men så länge man inte ger upp är vi ju fortfarande på väg mot målet, och det är ju långt kvar till sommaren då man ska gå runt lättklädd igen.
    Det går att fixa bra utan Cambridge, men kosthållning och träning, och nu kan vi återigen följas åt :) Hoppas det var ett skönt träningspass! Kram

    SvaraRadera